€ 0,00

Flow Service

SERVICE
Flow Fitness streeft ernaar dat de producten naadloos aansluiten bij de wensen en eisen van de consument. Daarom testen zij de producten voortdurend op kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en gebruiksvriendelijkheid. De producten van Flow Fitness voldoen aan de huidige Europese milieu- en kwaliteitseisen, zoals ROHS (milieukeurmerk) en de CE keuring.

Persoonlijke service
Flow Fitness maakt gebruik van een eigen reparatiedienst. Deze dienst lost eventuele problemen thuis op en zorgt voor een snelle en vakkundige oplossing van de klacht. Je kunt de training snel weer hervatten!

GARANTIE
Flow Fitness geeft een garantie op haar producten die verder gaat dan wettelijk is voorgeschreven.
Zij verlenen namelijk de volgende garantie bij thuisgebruik: 
  • 10 jaar garantie: frame
  • 10 jaar garantie: aandrijfmotor van loopbanden
  • 3 jaar garantie : alle onderdelen
  • 3 jaar garantie : voorrijkosten en arbeidskosten
Overige garantie voorwaarden vindt je in de gebruiksaanwijzing. De Flow Fitness garantievoorwaarden gelden uitsluitend als je het product hebt gekocht bij een officiële merkdealer van Flow Fitness. Hiermee ben je verzekerd van optimale service en garantie. 
 
SERVICEPROCEDURE
Indien je een storing hebt aan je product volg dan de volgende procedure;
  • Bekijk bij FAQ in de gebruiksaanwijzing of de storing erbij staat en hoe het evt. opgelost kan worden.
  • Als dit niet het geval is: meld de storing bij de dealer waarbij je het product hebt gekocht.
  • De dealer overlegt met de Flow Fitness serviceafdeling hoe de storing opgelost wordt.
  • De dealer of de serviceafdeling van Flow Fitness neemt contact met je op voor een oplossing.
Voor het oplossen van een storing dient de serviceafdeling van Flow Fitness in het bezit te zijn van de ingevulde garantiekaart en een kopie van de aankoopfactuur. De garantiekaart bevindt zich in de gebruiksaanwijzing.